28 Nisan 2008 Pazartesi

hüzünlü bir 28 nisan

Bügün içimde nedeni belli olayan bir hüzün var.Hiç hesapta olmayan bir toplantı çıkınca deniz havası iyi gelir umudu ile yola çıktım.Denizin de benim gibi hüzünlü bir günü galiba kımıldamaya hali yok.martılar ise narin bir şekilde uçarak her zamanki gibi vapura eşlik ediyorlar.karabataklar ise boğaz derdinde,bu tabloya az ileride iki yunus da katıldı onlarında neşesi yok bu yolculukta sakin sakin yüzüyorlar vapurun etrafında.Gökyüzü tüm kara bulutları toplamış dağıtmak için habermi bekliyor ne?
Halbuki boşaltsa üstündeki karabulutları hem toprak rahatlasa hemde barajlar.Ben nasılsa yaklanacam her şekilde bu yağmura ha şimdi ha akşam değişen bir şey yok nasılsa...

1 yorum:

SERAP dedi ki...

O vapurda bir zamanlar ben olurdum,toplantıdan çıktıktan sonrada sultanahmet'te oturup kitap okurdum.Ah güzel günler ah,seni hava değil bensizlik sıkıyor biliyorum.Hehe:)